Adele - Make You Feel My Love .mp3
Found at bee mp3 search engine

duminică, 3 aprilie 2011

Dear my closest friend...

        
           Am de invatat lucruri noi...Chiar daca de multe ori ma descurc si trec peste o situatie dificila,cand vine vorba de a ma certa cu un prieten,rar reusesc sa ma stapanesc...Mi-e greu si nu-mi place sa ma lupt cu cineva drag.Fie ca am dreptate sau nu...In acel moment nu prea e important.As vrea sa-l iau in brate si sa-i spun ca imi pare rau,nu suport ideea ca cei apropiati sa-mi fie departe...
          Cel mai important e sa ierti,sa uiti ce s-a intamplat pentru ca ai nevoie de ei si stii ca si ei de tine, iar daca sunt intradevar prieteni adevarati stii ca indiferent de ce se va mai intampla ei vor fi acolo...Trebuie s ainveti sa-i pretuiesti pentru ca fac parte din viata ta si sunt o parte din tine...Ai grija de ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu