Adele - Make You Feel My Love .mp3
Found at bee mp3 search engine

joi, 7 iulie 2011

we are having too much fun

Siii..eu ma bucur de chitara,in sfarsit <3  Ieri am iesit cu membrii trupei si cativa prieteni si dupa o pizza picanta ne-am carat in parc unde am inceput o sesiune hilara de poze:)) Ne-am denumit Familia Addams...Din pacate unchiul Fester si Monica au plecat si n-au apucat sa stea la poze...Daar am tinut un toast cu Cola si Sprite pe marginea strazii cu lumea care se uita stramb la noi si soferii deloc incantati ca ne stropeau. A plouat.:)  Caam atat deocamdata.O sa postez un cover de la Supernatural-Flyleaf cat mai curand..Sper:)


Zicea: Maa cat trebuie sa mai merg?? Faceti o data poza aia ca trebuie sa dau inapoi acum!!




Familia Addams 


Familia Addams din nou :-"



Aparente inselatoare.


Varul It si femeia lui =))


Bestia!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu