Adele - Make You Feel My Love .mp3
Found at bee mp3 search engine

vineri, 10 iunie 2011

Dusa de val...

Spre o noua fereastra.Am terminat in sfarsit scoala,cu premiere,spectacol,tot. Si ne apucam de treaba.Vara asta mi-am propus o gramada.Vrem sa facem o trupa: -solista este
                                                                           - 2 Chitaristi este:)) [printre care si eu]
 Ne trebuie bassist si tobosar...Si sala de repetitii.Asta din urma o sa se gaseasca usor...inchiriem.Dar sunt extrem de nerabdatoare sa incepem sa facem muzica! Pentru ca muzica e cea mai importanta...Ne vom lasa inspirati de viata cu toate cele bune si rele...De fani facem noi rost.Tot ce e mai greu deabea acum incepe.
                                 
                                                                                        With Hope,Elize.

Un comentariu:

  1. Hey, hey, hey... Şi eu este :-L
    Director de imagine! :x
    Sau cum vrei să-mi zici.
    Lov ya!

    RăspundețiȘtergere