Adele - Make You Feel My Love .mp3
Found at bee mp3 search engine

marți, 10 mai 2011

Iti voi raspunde.

Se pun prea multe intrebari care stiu...nu au sens,dar sunt necesare.De exemplu,un prieten a scris aceasta compunere...si m-a rugat sa-mi exprim parerea.Era FOARTE buna lucrarea doar ca se baza foarte mult pe filozofie.Nu aveau un strop de logica:) Intrebari ca: De unde vine viata?(intrebare la care si-a raspuns singur) de la Dumnezeu.Alta, De ce se pun intrebari? Intrebari? reprezinta curiozitatea noastra.Curiozitate? Sentimentul care pune stapanire pe noi.De ce exista raspunsuri? Ce sunt raspunsurile? si lista continua....Am incercat sa citez din compunere,dar nu am foaia in fata. Si tot acest amalgan de intrebari pe care mi le-a pus si mi le-a raspuns in acelas timp m-au cam nedumerit...Exista definitie pentru absolut orice cuvant (vizitati DEX-ul) ,Soo...Compunerea e buna dar nu are sens.Eh...stilul lui cam asa:P
V-ati lamurit acum,daca aveti raspunsuri aveti biblioteca!

Un comentariu: